چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟
نوشته شده در جمعه 7 دی 1397
بازدید : 417
نویسنده : شیما باستانی

متفاوت بودن کافی نیست! با گروه طراحی سارا بهترین باشید.

چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟

سوالی که همواره برای بخش اعظمی از صاحبان کسب و کار مطرح می شود این است که آیا طراحی لوگو و یا به بیانی دیگر طراحی آرم و نشان تجاری امری واجب و تخصصی است یا می توان با اندکی جستجو در اینترنت و یافتن لوگویی آماده در نمونه های خارجی در هزینه های طراحی صرفه جویی کرد؟

پاسخ این سوال را ما در چند بند و دلیل برای شما مطرح می کنیم :

  • طراحی حرفه ای لوگو یا آرم شما به دلیل آنکه در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از مهمترین المان های هویت بصری شما می شود امری کاملا تخصصی است.
  • اثرات یک لوگو که از طراحی مناسب برخوردار نیست تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی می ماند.
  •  لوگو طراحی شده برای شما باید انعطاف پذیر باشد و قابلیت استفاده در مهر ، سربرگ و ست اداری و یا حتی بیلبورد را داشته باشد. همین امر باعث می شود طراحی آرم شما احتیاج به رعایت تمامی نکات طراحی استاندارد را داشته باشد تا از قابلیت استفاده در ابعاد مختلف برخوردار باشد.
  • تفاوت در سبک و سیاق طراحی لوگو در نمونه های خارجی و داخلی امری کاملا بارز است که نباید نادیده گرفته شود. لوگو شما باید مناسب استفاده در ایران طراحی شده باشد و نه صرفا یک نمونه آماده در اینترنت.
  •  یکی دیگر از عوامل مهم امکان به ثبت رساندن لوگو و نشان تجاری شماست. اگر قوانین مربوطه در طراحی لوگو شما رعایت نشود یک مشکل اساسی در مراحل ثبت برند شما به وجود می آید.

دلایل ذکر شده فقط بخش کوچکی از مواردیست که طراحی هویت تصویری برند شما را امری کاملا تخصصی می کند. همین موضوع ما را در سارا لوگو بر آن داشت که با حداکثر توان و رقابتی ترین قیمت اقدام به ارائه خدمات طراحی لوگو حرفه ای به صورت آنلاین نماییم تا بتوانیم در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنیم.

منبع : saralogo.ir



:: موضوعات مرتبط: طراح و طراحی لوگو , مقالات آموزشی درباره طراحی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی لوگو چیست؟ , چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: